mandag den 16. maj 2016

Broderi til en pude.

Egentlig skulle jeg bare have efterset min symaskine! Jeg har købt min Bernina symaskine hos Kyndbøl Symaskiner. De har en symaskinsbus. Den tager de i hvert fald til Bornholm med. De både sælger og reparerer sysmaskiner. De var her igen her i maj måned. Jeg tog ned på Fredensborg - det er det hotel, de havde lejet sig ind hos og havde deres varer udstillet.
Stor var min overraskelse, da jeg kom ind, der var Butik Kastanja også med en stand - OH! sikke mange lækre ting!
Jeg måtte straks investere i nogle ting:

 
Jeg så først bogen "Korssting" af Mette Jørgensen, den måtte jeg eje. Så var der færdige Kits - broderede puder. Der var mange flotte, men mit valg faldt på et Kit med en erantis. Jeg kunne sagtens have købt endnu flere ting, men det måtte blive ved tre ting, jeg købte også noget "plastikbroderistof"     



Jeg har meget længe bildt mig selv ind, at jeg ikke er en broderipige, men jeg kan faktisk ret godt lide det! Jeg synes faktisk det er sååå hyggeligt!
Enten sidder jeg i mit drivhus - med te og radio og broderer eller i min lille hule, det er fedt!


 
Måske kommer jeg til at brodere endnu mere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar